Etiketler

5 Temmuz 2015 Pazar

Böğürtlenli MAGNOLİA

     Magnolia ismini Newyork'un cupcakleri ile meşhur Magnolia Bakery Pastanesinden almış. Araştırmalarıma göre; Newyork'da taze cupcakleri için kapıda sıra oluyormuş insanlar :) Bu dolgun ve lezzetli pudingin 3 çeşidi bulunmaktaymış; Magnolia Çikolata, Magnolia Muz ve Magnolia Çilek...
     Bende bu güzel pudingi Magnolia Böğürtlen olarak yaptım :) Tabi lezzetine lezzet katmak için çilekle de taçlandırdım :) Bakalım beğenecekmisiniz?


MALZEMELER;
 
  MAGNOLİA PUDİNGİ İÇİN;

  * 1 Lt. Süt,
  * 4 Tepeleme Yemek Kaşığı un,
  * 1 Su Bardağı Şeker,
  * 1 Yumurta Sarısı,
  * 1 Paket Krema (200ml.),
  * 2 Paket Vanilya,
  * 1 Adet Falım Sakız,
 
SÜSLEMESİ İÇİN;

  * 15-20 Adet Böğürtlen,
  * 10-15 Adet Çilek,
  * 1 Paket Eti Burçak Bisküvi,
 


 YAPILIŞI;

  Magnolia Pudingimiz hemen donmaya başladığı için öncelikle süsleme malzemelerimizi hazırlayalım...
  Böğürtlenlerimizi boylamasına kesiyoruz. Çileklerimizi de Rondodan geçirip, püre haline getiriyoruz. Eti Burçak Bisküvi'yi de rondodan geçirip bir kaseye alıyoruz.
  Gelelim Magnolia Pudingimize; Krema, Vanilya ve Falım Sakız dışındaki tüm malzemeleri bir tencereye koyup kayanayana kadar karıştırıyoruz. Kaynamaya başlayınca falım sakızı atıyoruz içine. Sakız eriyip, Pudingimiz koyulaşmaya başlayınca ocaktan alıyoruz. Krema ve Vanilyayı ekleyip mikserle yüksek devirde çırpıyoruz.
   Kuplarımızın dibine 1 parmak kalınlığında Magnolia Pudingimizi döküyoruz, sonra pudinglerin üzerine 1 yemek kaşığı bisküvi tozlarını serpiyoruz, boylamasına kestiğimiz böğürtlenlerimizi kupların kenarına yerleştiriyorip, ortalarına 2-3 parmak kalınlığında Magnolia Pudingi döküyoruz. 1 yemek kaşığı çilek püresi döküp üzerini tekrar magnolia pudingi ile örtüp, bisküvi tozu ile süslememize son veriyoruz.


Not: Ben 6 Kup yaptım ve Magnolia Pudingim arttı. Ziyan olmaması için Çilekli Magnolia'da yaptım. Böğürtlenlerin yerine Çilek dilimleri dizdim. Diğer tüm süslemeleri aynı sıralama ile yaptım. İsterseniz sizde kalan Magnolia Pudinginizi elinizde olan meyvelerle değerlendirebilirsiniz.







İşte Çilekli Magnolia'mmm...


Afiyet, Bal, Şeker Olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder