Etiketler

2 Haziran 2014 Pazartesi

Uyuyan Prensim'e...

Acım dinmedi hala...
İçim hala çok kederli...
Alışamadım gibi de geliyor çoğu zaman...
Hayat telaşesi bu mu oluyor...
Yoksa Zeynep Alya'm mı avutuyor...
76 günlük bugün pamuk şeker...
76 gündür sadece 1 kere süzüldü gözyaşlarım... 
Televizyonda rastgele çıkan bir şarkının sözleriydi gözyaşlarımın sebebi...
Çok özlediğimin farkında olmayışıydı belki de...
Özlemimin çaresizliği, yokluğunun kabullenemeyişi...
15 ay oldu Pamuk Prens'im uykuya dalalı...
Nasıl bir uykudur;
Uyanmayacağını bile bile...
Özledim hemde çokkk,
Mis kokusunu, gülüşünü, derin ve anlamlı bakışlarını, minicik ellerini, küçücük ayaklarını...
Çok acılar çekti meleğim, Pamuk Prens'im..
Özlem'in çok büyük Rüzgar'ım... 
Her yer, biraz RÜZGAR'lı..
Rahat uyu PAMUK PRENS'im...



2 yorum:

  1. Merhaba Nihan hanım, ben de bir melek annesiyim...6 yaşında kanserden kaybettik kızımız Cereni...mail adresim ddaglar77@gmail.com Antalyada yaşıyoruz. müsait olunca maillesmek sizi tanımak isterim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun Duygu hanım:( Ben Lüleburgaz'da yaşıyorum ama Antalya'ya ailemin yanına da sık sık geliyorum tabii ki. Bende tanışmayı çok isterim. Benim mail adresim de ruzgarzeynep18@gmail.com Sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil